Blog Archive

Thursday, April 05, 2007

pimp my bride...

*sigh*

oh, Mcphee. *shakes head*

i wish i could quit you.



thanks again to my "lil sis" <--- for sending this to me.

11 comments:

Crystal said...

wow, now i see why you like her so much

Britt said...

i just creamed my pants!! lmao

<3

arlan said...

crystal: yes indeed.

britt: completely understandable.

:-)

Meeks said...

OH MAN....she's sooo adorable! AND damn she can sing!

I wish my wifey would sing me a bedtime song...you're so damn lucky Arlan!

Row said...

Wow. I have a newfound appreciation for Ms. Mcphee...

Vik said...

arlan, can we share??? maybe? lmao ah i love herrrrr.

Scifr said...

Omg, you know I've never heard her sing b4 now. I know I sound crazy but I'm serious. She sounds good, really good. let me go download her cd now lol

Sandra said...

Wow, I knew she was good, but that was amazing. I think we should talk three-some!

Nicole said...

oh wow...i totally like her 100% more now. seriously, that gave me chills.

thx for posting this :0)

sarah said...

when she had her legs all propped up i was wishing there would be a camera slip

Cheryll said...

Your "wife" has a beautiful voice :D